برگزاری دوره‌های کاربردی آموزش زبان چینی

۰۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲ و ۰۷ دقیقه |اخبار مرکز

یکی از مهمترین دلایل یادگیری چینی به عنوان زبان دوم، اهمیت اقتصادی و تجاری این زبان در دنیا می باشد. اگر بتوانید به چینی با کشورهایی مانند سنگاپور، تایوان، هنگ کنگ و چین تعامل داشته باشید دسترسی به بخش تجارت بین الملل برای شما بسیار آسان تر خواهد بود و در عقد قرارداد با شرکت های بین المللی از شانس بیشتری برخوردار خواهید بود.

از این رو امروزه بسیاری از تاجران و بازرگانان به دنبال یادگیری زبان چینی می باشند و معمولا به دلیل عدم زمان کافی درپی یادگیری فشرده زبان چینی می باشند تا در کوتاهترین زمان ممکن این دوره ها را تکمیل، و به سرانجام برسانند.

در راستای تحقق اهداف ذکر شده دپارتمان زبان‌های خارجی تصمیم بر برگزاری کلاس های آموزشی زبان چینی به صورت عمومی، بازرگانی و دوره های آمادگی آزمون HSK گرفت.

طبق گفته مدیر دپارتمان زبان های خارجی،کلاس‌های آموزش زبان طبق درخواست دانش پذیران به صورت ترمیک، نیمه خصوصی و خصوصی برگزار می شوند تا بتوانند نیاز‌های تمامی زبان آموزان را پاسخگو باشند. حتی برای کسانی که در تهران نیستند آموزش زبان چینی از طریق پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین نیز برگزار می شود.

طبق تقویم برنامه ریزی شده برای فصل پاییز توسط دپارتمان زبان های خارجی، کلاس های حضوری و آنلاین زبان بازرگانی چینی به ترتیب در مهر و آبان ماه برگزار می شود.

متقاضیانی که خواهان ثبت نام در دوره هستند می توانند با شماره تلفن 8695 -021 داخلی 128 و 126 تماس، و یا با شماره همراه 09053076885در پیام رسان‌ بله با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند.


اخبار مرتبط
۰۹ شهریور

سمینار آموزشی آشنایی با قانون مالیات بر ارزش افزوده

سمینار, آموزش, قانون مالیات, ارزش افزوده

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: سمینار آموزشی آشنایی با قانون مالیات بر ارزش افزوده 98" …

ادامه مطلب
۰۸ آبان

برگزاری کارگاه آموزشی آداب بین المللی تجارت

کارگاه, آموزش, آموزش آداب بین المللی تجارت

برگزاری کارگاه آموزشی« آداب بین المللی تجارت (در مراودات تجاری)» با همکاری مرکز آموزش بازرگانی و …

ادامه مطلب
۲۰ آبان

جلسه بررسی همکاری‌های آموزشی فیمابین سازمان توسعه تجارت و مرکز آموزش بازرگانی

مرکز_آموزش_بازرگانی, شرکت_تعاونی_نمایشگاه, همکاری, آموزش, tpo, ibtc

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، این جلسه با حضور آقایان قربانی فراز؛ سرپرست دفتر نوسازی، …

ادامه مطلب