شروع دوره جامع آمادگی آزمون کارگزاری گمرک (حق العمل کاری)

۰۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷ و ۰۷ دقیقه |اخبار مرکز

به گزارش واحد روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی، دوره جامع آمادگی آزمون حق العمل کاری گمرک از 8 مهر ماه به صورت آنلاین با تدریس استاد کریم رسولی و با استقبال بی نظیر فراگیران آغاز شد.

دکتر کریم رسولی (عضو هیات حل اختلاف گمرک ایران و رئیس سابق گمرک آستارا) افزود: آزمون کارگزاری گمرک بعد از اتمام دوره و در آذر ماه برگزار خواهد شد و قبولی در آزمون یکی از شروط لازم برای فعالیت در عرصه ترخیص کالا از گمرک و انجام امور مربوط به ترخیص کالا است.

وی با بیان اینکه فرآیندی که كارگزار گمركي (حق العملکار گمرک) در زمینه امور گمرکی برای ترخیص کالا انجام می دهد کاملا تخصصی است، افزود: برای قبولی در آزمون گمرک اطلاع از منابع آزمون کارگزاری گمرک بسیار مهم است. زیرا در صورتی که منابع درستی را مطالعه نکرده باشید، نمی توانید رتبه و امتیاز مورد نظر را کسب کنید.

گستردگی حجم مطالب و مطالعه هدفمند منابع و قوانین از یک طرف، و از سویی دیگر کثرت متقاضیان این آزمون که طبق پیش بینی‌ها امسال به حدود 20 هزار نفر می رسد شرکت در دوره جامع مرکز آموزش بازرگانی را ضروری می رساند.

دوره جامع آمادگی آزمون حق العمل کاری گمرک مرکز آموزش بازرگانی در 160 ساعت با همكاری اساتید نخبه در حوزه امور گمرکی و با مدیریت دکتر کریم رسولی برگزار می شود.

متقاضیانی که خواهان ثبت نام در این دوره هستند می توانند با شماره تلفن 8695 -021 داخلی 1 تماس، و یا با شماره همراه 09332644108 در پیام رسان‌های واتساپ، تلگرام و بله با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشند.


اخبار مرتبط
۱۲ اسفند

همایش تجاری ایران ایتالیا در مشهد

مرکز آموزش بازرگانی, همایش, تجارت, ایران و ایتالیا

همایش تجاری ایران ایتالیا در مشهد به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی: نمایندگی خراسان رضوی …

ادامه مطلب
۲۹ خرداد

همکاری فی مابین مرکز آموزش بازرگانی و گمرک جمهوری اسلامی

مرکز آموزش بازرگانی, گمرک, همکاری

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی و با توجه به همکاری فی مابین مرکز آموزش بازرگانی و گمرک …

ادامه مطلب
۱۳ مهر

برگزاری دوره آنلاین امورگمرکی و ترخیص کالا

گمرک, علیرضا راشدی, ترخیص کالا

برگزاری دوره آنلاین امور گمرکی و ترخیص کالا امروز یکشنبه 13 مهر ماه با تدریس مدرس برجسته مرکز آقای …

ادامه مطلب